Follow-up för e-postmarknadsföring

Skriven av admin | e-postmarknadsföring | Tuesday 5 May 2009 5:07 am

Follow-up

E-postmarknadsföring är lika vanligt bland små webbsideägare som för dem stora jättarna (exempelvis Facebook), dem alla slåss om att få så många leads (prenumeranter) att skriva in sig i deras databas som möjligt. Att välja att automatisera sin verksamhet så mycket det bara går är även detta väldigt populärt bland dem båda partnera. För vem vill inte dra in pengar till sin verksamhet utan att lägga ner så mycket tid?

Har du följt mina artiklar på denna bloggen så vet du att jag använder mig av e-postmarknadsföring till många av mina sajter. Och jag älskar att automatisera mina webbsidor så mycket som möjligt för att kunna få mer tid till annat, ett sätt att göra detta på är att använda sig av follow-up i sin e-postmarknadsföring. Med denna tjänsten så sparar man en massa tid och tjäna mer pengar garanterat!

Follow-up tjänst ifrån exempelvis Aweber går till som så att du skriver ett e-postmeddelande 1 gång och sparar detta i din databas. När någon sedan skriver in sig på din webbsida för att bli prenumerant av ditt nyhetsbrev så kommer dem helt automatiskt att få ett e-postmeddelande som du skrev för flera veckorsen eller månadersen till sin e-post. Detta meddelandet kan innehålla en produkt eller tjänst som du vill sälja, köper dem så tjänar du pengar helt automatiskt på ett jobb som du gjorde för flera veckorsen. Och detta gå att upprepa hur många gånger du själv vill! Du kan lägga till flera hundra follow-up meddelanden i din e-posttjänst från Aweber och tjäna pengar varje dag helt automatiskt. Man kan säga att det blir till en viss del en passiv inkomst, dock så vet inte du innan hur mycket pengar du kommer att tjäna på dina e-postbrev som skickas ut automatiskt men det är värt att göra detta om du vill få mer tid över till annat.

No Comments »

Inga kommentarer än.

RSS feed för kommentarer på denna artiklen. TrackBack URI

Skriv kommentar